Friday, May 1, 2009

wayang!!!!!!!!!!!!!!!!!!



hari ni aku xtaw npe aku tnsion sgt....
yelah...aku xleh tdo..asgmnt byk..
aku da bosan nk ngadap asgmnt jee..
last2 aku decided nk g tgk wayang...
hehehhe...
bnda ni aku xplan p
on..
aku nk tgk cite x-men origins wolverine...
hhahahahha...
aku g dgn sorg membe aku..membe aku tu plan bwk kwn die..
so kami bertiga laa...
fuh..best giler cite tuu...
aku mmg syor kn korg tgk cite tuu....
aku bkn ape..sbb cite x-men ni aku tgk dr awal..
cite kali ni die crite kn sal logan atau lebih di kenali as wolverine..
dlm cite ni die story ttg asal usul logan..
rupe2 nye logan dgn abg(victor) die adalah mutan..
kisah nye dorg dua beradik ni lri dr rumah pas logan bnuh ayh die..
start pd tuu..dorg n
i join army..
smpai 1 ms dorg di temu kn dgn jeneral stryker..
dr situ dorg mmbentuk 1 team mutan..
last2 logan decided xnk join team tu..
sbb die rs terlalu rmai yg dorg da bnuh..
start die kua dr team tu..die mle kn edup bru dr gf die..
cun woo...mutan gak gf die..cme die je xtaw...
lpas logan edup cm org biase..
tbe2 victor mle cri team2 die lik..n he killed one by one..
mmg timbul mcm2 konflik antra
2 beradik tuu..
aku syor kn la korg tgk cite ni...
tp ape yg agak mengecewa kn aku laa.
sptt nye cite ni episod first...
dlm cite ni la dorg jmpe dgn profesor X...
ermm..korg nk taw cmne logan leh ade kuku besi???
tgk la cite ni sendiri...
aku ikot cite x-men ni dr episod 1 smpai la skrg...
x-men mmg best!!!!!!!!!!!
korg sume msti g tgk..
ehem2..xlpe gak to my fwen bg aku
hiasan utk hp aku..
bnda ni ade la org jual ms kitorg lepak kt McD...
die ni pekak..die jual la aksesori utk hp..
so membe aku berkomunikasi dgn amoi yg OKU ni...
dgn isyarat tgn..aku kagum dgn kwn aku ni..
die leh berkomunikasi dgn org pekak..
so die beli la aksesori ni..
die bg kat aku 1..n tros aku gntung kt hp aku..
hehheheh..tnda aku ingt kwn2...
thanks sbb korg tmn a
ku g tgk wyng..
xkempunan la aku nk ikot cite x-men ni..
hahhahahah..
ok la..time to rest..wahahhahah...



No comments:

Post a Comment