Friday, May 29, 2009

pesanan buat 'dia'

aku sekarang ni nk mula kan hidup baru..
aku klu leh aku xnk la ingt dah bnda lme..
ape2 yg dah berlaku DULU.....
aku xnk ingt dah..
maafkn aku klu ade yg terasa...
aku post ni pon bukan sbb aku nk malu kn die..
tp aku nk sgt die phm..
bukan aku xnk tngu die..
tp die jugak yg xnk aku tngu die..
so aku pon wt keputusan utk diri aku..
yg aku nk mula kn hidup baru..
bak kata mak aku laa.....
bukak buku baru...
sume la baru...hahahahaha...
aku xpnh bnci die..aku sendiri xpnh berdndam dgn die..
aku da leh lpe kn ape yg berlaku antra aku dgn die..
sbb sume tu kisah lme..cerita dlu..
thanks sbb die ade la jugak bertny khabar aku..
aku hargai sume yg die wt utk aku DULU...
sekarang aku mntk die boleh forget da past..
tu je aku harap...
aku cme nk die mula kn hidup baru dgn insan lain..
aku pon sekarang da ade insan lain...
aku slalu doa kn die dpt mle kn edup bru...
mgkin ape yg terjd antra kite DULU utk mematang kn kite..
utk kite berfikir ttg ms depan kite...
bkn utk kite berdndam dgn org..
aku pon bukan la baik sgt..
aku ckp cmni pon sbb ape yg aku pk..
xtaw klu korg yg bce post nih rs ape aku pk nih xbtol..
ermmm...cam kata abah..
kite kne slalu pikir pjg n positif..
aku harap die leh phm keadaan skrang..
aku nk mula n hidup bru skrg...
hope u understand...

1 comment: