Tuesday, May 5, 2009

biri-biri kuuuu...

hahahahaha...
aku rndu sgt2 kt biri2 aku...
tp die rndu ke kt aku???
aku rs xde pon..
hahahahha..
dlm ms beberapa hari lalu...
da dekat 8 lelaki aku tolak cnta dorg bulat2...
mcm2 aku bg alasan..
kdg2 alasan aku tu xmunasabah gak..
klu aku da mls nk bg alasan aku sengih n aku blah..
kdg2 aku ckp aku xde mood nk cple..
hahahaha..
pdn mke korg..semak je nk cple dgn aku..
da aku xnk cple yg nk kejar aku knp..
rimas taw x edup aku asyik kne kejar je..
aku cme rindu kt biri2 aku je..
hny org tertntu yg taw spe biri2 aku..
ermm..bile rndu aku tgk la gmbr die..
plok bju die..
hahahahaha....
bia la klu die skrg ni bhgia..
aku pon hepi tgk die hepi..
hope pasangan die leh jge diri die better than me..
hehehhehe..
cme aku harap operation yg bakal die jalani...
berjaya..aku doakn utk die..
risau gak aku...tp aku jz diam je..
aku pasrah klu bkn jodoh aku dgn die..
wt ms ni aku xnk bercnta laa..
sori to say to all guys..
korg g la cri pompuan lain...
yg penting bkn aku k..
hahahahha..
adeh..rindu lak kt abah..
~babai~

abah!!!i love u!!!miss u so much!!!!
:D

No comments:

Post a Comment