Thursday, May 21, 2009

fall in love again??

hurm...kali ni aku sedikit runsing sal diri aku..
ade la sorang jejaka nih...
nme die??xpyh taw laa..
hehehehe....
ckup la aku je yg taw...
umo die 24 thn..
tua sgt ke dgn aku???tah laa...
aku rs ok la kot..
slame aku berkawan dgn die xde lak aku rs die ni merumitkn aku..
hahahaha...siot je..
die take care aku..caring kt aku...
jgn time skrg ni je ko caring kt aku weh....
kang da dpt cm hape lak ko wt...
adess..aku skrng nih asyik pk kn die je..
knp ye..ermmm....
mengikut kata kwn2 aku la...
aku angau kt die....tp xde lak aku rs die menjejaskn pe2..
he's working at ambank...
bile aku teringat kt die....
slalu aku nafikan sal hti aku..hahahaha....
mle2 mmg aku xmo kt die...
nk kata die ngorat aku...xde lak aku rs...
die wt bodo..wt selambe derk je...
tp tu la yg wt aku geram dgn perangai die...
cool memanjang..ckp la pe2 pon kt die...
sengih je la die taw....klu die mara pon cm tu gak...sengih jew..
cm xde prasaan..tp tu laa...
dgn mamat yg xde prasaan tu lak aku ske...
jgn die luka kn hti aku dah laa...
pas die taw hal nih..wahahhaha..
i really miss him...

~end~

1 comment:

  1. blahla..kan along dah kata... tertutup pintu hati kat lelaki kunun.. =p geli den.. tengok.. kejap jer dah jatuh cinta lagi... i know u laa... ni yg keberapa yek??

    ReplyDelete