Monday, May 4, 2009

3 mei 2009

aku bgon lmbt lg hri ni..
dlm kul 11 bru aku bgon..
heheheh..
kn mlm tu aku tdo dgn kekenyangan..
sdap aku tdo mlm tuu..
hahahhaha..
pagi tu aku bgon siap2 nk lik kolej..
aku msj leha..tny die lik bile..
die ckp lik tgh hri tuu..
aku ckp nk lik sme dgn die..xnk aku lik sorg2..
pas tu die ckp ok tp die nk g mid nk mkn cendol..
aku pon ok je..nk tmn kn die..
tp aku smpai agak lmbt sbb aku g knduri dlu..
hehehhehe..
org sume pelik aku g knduri dgn bju kemeja..
adess..aku kn balik sehelai sepingang..
da la btri hp aku low..
pas g knduri tu tros aku g komuter klng..
naik tren laa...
aduhai..rmai lak org nk g KL..tren xde ke ni..
aku da cuak..kang lme lak leha tngu aku kt KL cntral..
smpai je tren..adeh..full lak..
nk xnk kne naik gak laa..yg xbestnye..aku tersepit kt tpi pnjuru tren..
lemas aku..aku da nk pgsan da dlm tren tu..
tp aku gagah kn jugak..aku still bertahan..
smpai KL cntral aku tros berlari g platform 6 cri leha..
ades..jmpe pon..hahhahaha..
smpai mid kitorg g the garden dlu..pas tu bru minah tu nk mkn cendol..
pas mkn cndol kitorg pusing2 dlm mid..
aku cm biase la...sure2 aku msok MPH..
hehehhe..geram aku tgk buku Twilight..
Twilight tu episod first..
yg ke dua New moon
di ikuti dgn Elips n the last is Breaking down..
hishh..geram je aku tgk..
nk je aku beli buku tuu..
last2 aku dgn leha g tmpat malay novel..
die ckp nk beli novel..aku pon tlg la die pilih novel..
kitorg bce sinopsis novel tu..
pastu kitorg gelak2..heheheh..
xde jiwa lgsung..lme gak dok dlm MPH tu.
aku ske dok dlm MPH Mid valley..
tp xske dok dlm library kolej..
hahahhahah...
sejam gak dok dlm tu..belek2 buku..
best je aku rs..tenang hti aku dok dlm tu..
kua je kitorg tros g Watson cri brg sikit..
pas tu tros bik tren balik ke btg bnar..
kitorg smpai dlm kul 8..
aku smpai tros aku tdo..
hahhaah..
letih woo...
~rest~

1 comment:

  1. weih, teringin ke nak baca twilight tu??
    huhuhu...aku ada pdf version. kalo nk, aku leh email kt ko. aku ader sume 4 siri tu. nk x?

    ReplyDelete