Wednesday, April 29, 2009

empty laaaa

aku skrg ni da jd cm seorg yg gile..
sbb aku da xde hati nk bercnta lg..
mmg la best aku tgk org cple2 ni..
tp tah laa..
xde plak aku rs nk cple..
wahhh..hati aku kosong beb..
smpai si leha ckp dgn aku..die rindu kt bf die..
aku tny die..cmne ye rs rindu tuu..aku da lpe laa..
tros die ketuk pale aku..
adess..heheheh..
btol laa..aku da xreti la nk rindu2 kt org ni..
hti aku kosong..
lps die tngal kn aku..aku jd cm seorg yg xde prasaan..
org kutuk aku..aku senyum..
org bhn aku..aku sengih..
org ckp cnta kn aku..aku tmpar die..
hahhahaha..
aku bnci la bile ade org cinta kn aku..
smpai skrg sorang mamat ni xbrani nk ckp dgn aku..
hahahah..pdn mke ko..
spe suh ske kt aku..kn da mkn penampar..
hahahah..
eleyh..ingt ko senang2 nk dok kt hti aku?
boleh blah..
aku??
skrg aku solo+xde prasaan utk cnta..
cme aku ske tgk bile kwn2 aku hepi jmpe bf dorg..
aku pon hepi..
hehehhehe...
cemburu tgk dorg???
cemburu tu cmne erk..hahahahh..
seyesly aku da xreti da sume tu..
nk kutuk aku ke..
nk mara aku ke..
wt laa..aku senyum..sengih..tnjuk gigi..
smpai lect aku mengeluh tgk reaksi aku..
hahahhah...
mmg btol2 xde jiwa da aku ni..
bak kata kwn aku laa...
aku da semakin parah akibat cinta..
wahhh!!!!!!
hahahaha...

p/s: hti aku kosong lps die..n klu leh aku xmo de spe2 gnti tmpt die..
aku syg woo tmpt die kt hti aku..hahhahah...
xmo gnti2 lah..letih da aku..
kuikuikuikui..
sekian..wasalam..

1 comment: