Friday, April 10, 2009

cerita room selangor 1


malam td dgn best nya aku,piere dan coklat..
kini menubuhkan club janda berhias dlm room..
wakakaka...
mmg hangat room tu kami kerja kan..
hahaha...
smpai xde pluang chatters lain nk borak..
aku la president club jnda tu..
adeh..ni kje si piere la ni..
tbe2 lantik aku jd president..
ye la kami masing2 da jnda..
hehehehe...
coklat as my assistent...
ermm..club jnda berhias kami mendapat smbutan hangat...
terutama the_chilakoz..
die yg menguar2 kan kehadiran jnda club ni...
hahahaha..
aktiviti kami mlm td adalah melelong lelaki...
mgsa pertama kami >>the_chilakoz<<
hahahah... mlm td kami tngu gak putera_selangor on9..
sbb kami nk melelong beliau..
tp die xon9 laks..cm taw2 je die nk kne lelong..
so kami melelong puterautara,chilakoz dan dark..
nghehehehe.....
laris tu lelongan kami...
puterautara kami lelong mhl sket sbb die tu bewak+boya....
kulit die leh wt dompet n hand beg utk kami para jnda nk mengatal... wakakakaka...
cik nolly kite dah cop bijik mata chilakoz..
cik cokelat pulak cop spek mate dark..
wahahaha..
mmg best la mlm td...xkering gusi aku gelak..
nk pecah pwot...
ni la sbbnye aku ske lpak kt room selangor 1 ni...
ketawa je la kje aku...
heheheh...
bak kata cik cokelat kite aku ni otai room..
ye ke??aku pon xtaw...
hehehe...
syg aku nk tngal kn room selangor 1 ni...
pe2 pon gurlz..teros kan lelongan kite utk ms akn dtg..
bagi meningkat kan busines utk menjaya kn club jnda..
ekekekeke....

1 comment:

  1. along nk join kelab ni.. abah lak kelab suami terdera.. =D wawawa

    ReplyDelete