Friday, April 10, 2009

akhirnya kini



single atau janda..
itu la diri aku kini..ermm..
walaupon aku xske gelaran ni tp ni la yg aku kene trime...
lame aku pk hal ni..
ape guna klu masih bersama tp ego ttp tinggi???
now aku bg life die balik..
aku mengalah..n aku ngaku kalah..
mak aku pon da xmo hbgn aku cmni..
da xde restu dr parents..tu yg jd cmni..
well..xpe laa..
wlupon dlm hal ni ssh utk aku trime kenyataan ni..
tp aku kne trime jugak..bak kata org ni la hakikat..
ni la kemungkinan yg bakal terjadi..
so skrg ni ape aku nk wt??
nangis??pnat da aku nangis..nghehehe...
aku da xde air mata da utk di tangisi lg..
kini aku nekad dgn hidup aku..
aku perlu hepi kan diri aku..
i need my own life back..
walaupon agak ssh utk hidup sendiri tnpa pasangan..
aku kne trime gak..kwn2 kan ade..
heheheh..
to all krew harian metro!!!!!!
shima will be back to u all!!!!
wakakaka...
sori sbb shima tinggal kan krew harian metro cm tu je..
now i'm back...
i miss u all..aku kn ank angkat harian metro..
dan mereka sentiasa syg kn aku..take care sal aku..
siot kn aku tngal kn fmly sendiri...spe pny psl la ni erk...
ngheheehe....
so skrg KITE ENJOYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku da jnda kn skrg...boleh la aku nk mengatal..
ermm..tu laa..elok2 aku xmngatal..
da skrg kne mengatal laks..
wahahahah.....
adeh sengal la otak aku sejak jd jnda ni..
spe2 yg nk aku sila isi borg di kaunter..
borang adalah terhad..
nnt krew harian metro akn interview korg ye..
love my abah,mak,ibu,ayah n keluarga harian metro aku..
xlupa jugak keluarga aku di room selangor 1..
korg mmg best..korg mmg gempak..
sekian trime kasih....

2 comments: