Monday, April 6, 2009

aku pasrah

aku sentiasa tunggu si dia..
aku tgu SMS dr si dia..
aku tgu call dr si dia..
tp hampa sumenye..knp..
adoitt...hish..knp aku xSMS or call dia??
sbb aku nk bg ms pd die..
aku sentiasa tngu utk die dtg lik pd aku..
tu pon klu die syg kn aku..

aku??aku sgt syg kn die..
tp yg aku nmpk hbgn kami hmpir retak..
hnye menunggu belah..
cmne aku nk hadapi sume ni..
aku xsngup..tp kini aku pasrah dgn sgla yg terjd..
aku taw aku leh bgon lik tnpa die..
aku ade fmly n kwn2 aku..


cmne aku nk hadapi hri2 akn dtg tnpa die..
pe2 pon aku kne kuat..
well..aku ade kwn2 yg syg kt aku..
aku kne bersedia dr skrg..
dgn sgla kemungkinan yg bakal terjd..
klu dlm ms terdekat ni die msh xcri aku..
aku pasrah yg aku kini da kehilangan die..
dan tiada cinta lg utk die..

klu pe yg aku ckp ni jd...
aku kne kuat..wlupon aku taw aku kini lemah tnpa die...
cme aku hrap die akn jmpe insan lain yg boleh jge die..
sebaik mgkin..
mgkin jugak aku bkn insan yg layak utk bsme die..
aku harap gadis tu boleh jge die smpai bile2..
aku xnk tgk die kcwa..
aku cme akn tgk die dr jauh dan hnya akn doa kn utk kebahgiaan die..
aku pasrah kini..aku redha dgn sgla dugaan yg mendatang..

No comments:

Post a Comment