Tuesday, April 28, 2009

April

knp yee..bln april ni rmai cple yg kecewa...
termasuk aku laa..
hahhaah...
kwn2 aku pon kecewa sbb laki...
pesal erk dlm bln ni laki ske curang...
adeh...aku pon xphm...
ke thn ni thn utk cple2 kecewa...
pelik gak aku tgk org sekeliling aku..
memasing kecewa....
well...pe2 pon aku teringat lagu mila aku lebih tahu...
hahhaha...
sbb lagu ni penuh makna...
yg aku bgng ni..
ade la sorg mamat ni....die ckp die da ade awek lain..
tp membe aku ckp la kn..
die ckp kt yg die sunyi..
tah pe2 tah la mamat ni....
kata ade awek tp nk mntk simpati dr pompuan..
aku xphm btol laa...
sakit tol hti aku la klu org cmni...
ni la yg di nme kn...................
bg betis nk peha................
manusia yg xreti nk bersyukur dan tamak...
hahahahah....
tp bulan ni la rmai yg curang...
mmg musim ke pe ni weh...
aku pon xtaw laa...
adessss.....

No comments:

Post a Comment