Friday, July 10, 2009

pasangan babi legenda

tbe2 aku rs cm bosan sgt dgn keadaan kt kolej ni
sbbnyee.....
kesnye 1 hri tuu
aku dgn leha kua dr kwsan hostel
kami ni g admin
smpai kt guard aku terkejut tgk sume guard pkai mask
n tiap2 org ade pgng 1 bnda cm pistol
pelik gak aku
ade kes H1n1 ke kt kolej ni
kmi smpai kt depan pagar kecil(short cut kami laa)
kne tahan lak
aku da geram..pesal lak nih..
skali dorg nk scan temperature tiap2 org yg nk msok kwsan kolej
da cm dok dlm kwsan hospital jee
xtenang aku rs
hahahah

mlm tu aku dgn leha kua nk g mkn
ermm..same je..
kua msok kne scan temperature bdn lg
aduh..aku pon ape lg sua je la dahi aku ni
di sebab kn da byk kli kne scan kt dhi aku ni
mle la aku rs penin
da la ms aku mkn aku ternmpk musuh aku
si babi gemuk jntan n betina
mmg xbaik pngil org babi
tp mmg tu la gelaran yg layak utk pasangan gemok tuu
huh!!!
da la ms gath kt mid pon ade gak
tp ms tu aku nmpk si bbi jntan je laaa
yg betina tu aku xnmpk plak
hahahaha

aku bg taw kt dark aku yg ade musuh aku ms kt bowling tuu
die ckp bia jee
si hamster plak ckp nk blasah ke???
mamasing nk belasah si babi tuu
td pon time aku g mkn dgn leha
ade gak pasangan babi tuu
dok sblh meja aku lak tuuu
lg cm cibai
mau aku lak kne virus H1N1
dok sblh dgn meja si babi tuu

lg skali aku terserempak dgn pasangan babi tu
ms aku OTW lik dr umah leha
adesss
tibe2 aku rs cm ade bnda buruk yg akn jd kt aku
asyik jmpe babi jeee
klu mmpi babi xpe gak
org kata nk dpt rezeki
ni aku nmpk pasangan babi tuu
aduhhhh
myampah aku
konon2 romentik laa dua2 ekor tuu
geli haku...
well..da nme pon pasangan babi mmg cm tuu
la da si bbi jntan tu xbis2 dok bertandang kt tgkap umah ank dara
ape pnye jntan laa
da taw umah pompuan lg die nk jenguk2 kt tgkap umh org
nasib aku da blah dr umah tuu
huahuahua!!!!!!

~sekian~

No comments:

Post a Comment