Tuesday, July 7, 2009

gath selangor 1 kat mid

depan(dr kiri aku):hamster,panjang,budak jalanan,dark,dz
tgh : akie
belakang(dr kiri aku) :setan(duduk),saigon,katak pinky,cutebubub(aku),landak,abuya(dukung anak),putera utara,sifu,tin sardine

5hb julai 2009
aku join gath selangor 1 kt mid valley
aku smpai dlm kul 12:10
alaa..lmbat 10 mnit je..
tu pon dark da col tny aku kt mne...
ermm..nasib la time die col tu aku da turun tren...
klu x mmg telinga aku ni siap sedia la utk dga die bebel
aku ingt pompuan je yg kuat bebel
laki pon sme rupanye
hahaha!!!!!!!

ermm.pas aku da jmpe sume dak2 selangor 1,
aku g jmpe abuya utk amek t-shirt aku
aku ingt tros nk smpan dlm beg
skali abuya suh aku tukar pkai t-shirt selangor 1 tuu
aduhai..mls tol aku nk tukar nih
nk xnk aku tukar gak laa
sbb nk bergmbar pnye pasal
heehehe....
pas tu ade la aktiviti main bowling
aku xmain pon sbb aku xlarat nk angkat bola bowling tuu
fuh..berat tuh..

kje aku cume amek gmbr dak2 tuu
nk msok dlm blog selangor 1.
mmg seronok lepak dgn dorg
hapenning sgt2..
ade yg bola bowling ke belakang laa
ade yg baling bola cm nk pecah lantai laa
mcm2 gaya ade..
lucu gak bile da kumpul ramai2
mcm2 cite kua dr mulut masing2
xkira la laki ke pmpuan..
aku plak ske usik dark...
ade je bnda die wt aku ikot..
kje aku gelak kn die sakat die
last2 aku die kepit bwh ketiak n sekeh2 pale aku smpai aku biol

dark2..da la ko tu xcukup tulang..
ade hti nk sekeh2 aku..
hahahha!!!
pas bis dorg main bowling
kitorg turun ke bawah lak nk mkn sbb kami da lapar sgt
adehh..tbe2 rs cm rombongan budak sekolah plak..
pkai bju sume same jee
jln kne beratur
hahahaha...
time tu aku kebosanan sgt2
yelah..buah hti aku xde..giler bosan laa..
time tu aku rs cm nk hentak2 kki jee sbb si mrun xde..
hahahaha~~

time mkn plak...
aku xde slera nk mkn sgt..
tbe2 aku tgk dark dtg kt meja yg kitorg dok
bwk nasi ayam
nghehehe!!!
ape lg aku pon tros tukar tmpat dok sblh dark
tersengih2 aku kt dark
n aku mntk sikit nsi ayam die tuu..
die pon bg la 2 suap jee
aku pon mukan nk mkn sgt cuma nk wt alas pewot jee
aku mnum air teh 'o' ais leci
dak tu pelik bile aku order air tuu
dorg ckp mne ade air tu
aku da nk ngis dah sbb dorg suh aku order air lain
aku sungguh2 la ckp yg air tu wujud
bile aku da dpt air tu
ape lg bangga je aku rs sbb aku dpt bukti kn yg air tu mmg wujud
hahahha!!!!!

tp pas tu si hamster berebut leci dgn aku
huh!!!
da la die amek leci yg paling besar
aku dpt yg kecik2 jee...
sedih aku..
ptg tu la mrun dtg n kami tmbah ms lepak dgn chaters selangor 1
aku order la air teh 'o' ais leci lg
bile aku da dpt air tu
abuya dtg kt aku
die ckp "cma skrg ni org xjual leci dah..org jual saigon.."
mengekek aku ketawa..
tbe2 segon tegur abuya..
rpenye segon ade 1 meja dgn aku..
ape lg abuya tros cabut g meja hujung skali
abuya seorg bapa yg ade 6 org anak
tp die leh masyuk dgn kitorg yg muda2..
abuya mmg best..
rindu la kt korg sume....

hope pas ni ade la majlis buka pose n jamuan hri raye plak yee..
xlpe gak family day utk sume chaters..
xsabar aku nk lari dlm guni ni
huhuhuhu

5 comments: