Thursday, July 23, 2009

OBSES!!!!!!!!!!!!!

firstly aku nk mntak mmaf sbb aku terpksa wt cmni
bukan niat aku nk buruk kn org
bukan jugak nk malu kn org
ni sume sbb aku da letih nk berckp dgn org
aku da letih nk tegur2 org
sume aku tegur cm tu gak
xde pe2 pon berubah
makin teruk ade laaa
smpai aku da mls nk ckp dgn org tuu
aku pendam je
lme2 mle la aku xthn
aku cian kt kwn aku ni
aku cian kt parents die
parents die da bg kepercyaan kt die
tp die khianat

dak sekolah tu????
aku tgk xde pon perubah yg die wt
aku da xtaw la nk ckp cmne dah
aku cme pk cmne la ms depan kwn aku ni
bkn aku xsyg die
tp die tu terlalu obses dgn hbgn cnta die dgn dak sekolah
smpai die abai kn study die
smpai kwn aku ni x g amek exam!!!!
xwt asgmnt!!!
xanta asgmnt!!!

that guy???
ponteng sekolah lg
cmne la die nk score ms spm nnt??
kwn aku ni terlalu mnje kn die
ikot kn sgt ckp laki tu
aku pon da xtaw nk tlg cmne
last2 aku gak yg serabut
spm pon xlepas lg..
sebaya adik aku lak tuu
hurmmmm
aku rs kwn aku ni da cm bercnta dgn adik aku jee
ape prasaan parents die klu taw
aduhaii.....

da la kwn aku ni xdaftar lg utk sem baru ni
dah die g melaka
sbb ikot kn sgt ckp kanak2 tuu
haa kau!!!!!
cuti sem da bis
org sume da start klas
die xstart2 klas lg
kang ble ssh nk catch up
jgn slh kn lect lak
slh kn diri sendiri dgn kanak2 kesayangan ko tuu
letih dah aku ckp dgn ko
tp cm curah air kt daun keladi
berubah la weh
ko ni da cm xde pendirian jeee
mne g kwn aku yg tegas????
yg ade pendirian???
yg berpegang pd prinsip???
skrg ni sbb kanak2 tu kwn aku jd cmni
klas x g
exam xamek!!!
ape nk jd laaa
penin pale aku
aku cme harap kwn aku tu leh la berubah


~sekian~
cutebubub!!!

No comments:

Post a Comment