Saturday, July 25, 2009

HATE PRESENTATION!!!!!



aku benci!!!!!!!!!!!!!!
ini adalah kerana aku kne wt presentation pg td
org best2 tdo
aku lak kne g presentation
aku bgon pagi
kul 6:30 mata aku da celik
cuak pnye pasal tu yg bgon awal
kul 7:30 aku g mndi n siap2
kul 7:55 kitorg da terpacak da kt dewan
gile smngat
hahahaha
=))
kul 8 lebey mula la saat yg mendebar kn
aku rs cm nk kne hukum gantung je td
jap2 kang aku kua g tndas dgn eda
msok lik dlm dewan...xlme pas tu kami kua lik
mmg td da pk nk balik jee
da nekad xnk buat presentation

mula2 td kak yana present
adehh..cian gile la kt die
kne soal kaw2 dgn lect
cm nk ngis je kak yana kt depan
die xleh jwb soklan yg lect tny kt die
pas kak yana aku plak
dgn rela hati aku g depan
dgn bce doa tah bpe byk doa aku bce
rs2 da leh wt tahlil la pg td
hahahaha :))
mula la aku present sbject Mr.Balaraman..Marketing Intelligence
aku present sal survey
nasib la aku leh jwb sume soklan yg lect tny
glabah gaban gak aku td
tobat aku pas ni xnk wt hal lg
da la mke wanted
wt masalah lg
mmg sem ni aku jd budak baik
azam baru nih
wahahahah (cam xikhlas jee) :-?
tp tibe2 td dlm dewan jd lak cam kuiz
spe dpt jwb die leh pas
hahahaha..
xkisah la ape sbjek pon
senior pny sbjek pon kami main jawab jee
jnji xpyh nk present kt depan
lg pon td lect da nk balik
tu yg jd cmtu
kua je dr dewan aku tros pk nk mkn n tido
da skit pale aku dok dlm dewan lme2
tmbah dgn cuak lg...
aircond lak kuat
pe2 pon sem ni aku xnk wt hal lg
tobat wooo.....
cuak gile aku
to HND student...rjin2 la dtg klas yee...
kang kne wt presentation korg cuak lak..
hahahhaa
pdn mke haku..




No comments:

Post a Comment