Tuesday, March 24, 2009

//~our sweet memory~\\


aku masih dibayangi bayang2 apai..
aku kejar bayang2 die...
aku damba kn kasih dan cinta die..
die amat romentik dgn aku..
ske membelai aku..how can i 4get him???
i can't do that!!!!!!!!?????

byk sgt kenangan kami bersme..
kami ke johor..luangkn ms sme2..
pe yg best??
ermm..sblm tdo die ade..bgon tdo nmpk die...
lapang hti aku bile nmpk senyuman die..
gurau senda die..buat aku bahgia..
maafkn cma apai..cma xmmpu utk tersenyum skrg..
hny tangisan yg mmpu cma lakukan..
hany wajah duka yg tercoret di wajah cma

apai..kenang kn la memori kite..
sewaktu kite sme2 bercuti kt PD..
apai lafaz kn kt tlinge cma yg apai hanya akn kahwini cma..
bkn org lain..
lps apai lafaz kn kata2 tu..
cma tros pluk apai..
dan apai dakap cma dlm plukan apai..
dlm hti cma..bia la ape yg terucap tu jd kenyataan..
dan bia la saat2 indah tu mekar dlm hati kite..
hanya kite yg tahu..

cma pnah bisikan 'i love u' di telinga apai..
dan lps 2..hingap ciuman kudus dr apai kt dahi cma..
kemudian cma tesenyum dan mte cma bergenang air mata..
air mata bahgia..gembira..
apai ingat x sume tuu..
cma xmgkin akn lpe kn sgla memori kite..
apai ske gosok jngut apai kt cma..
bile apai wt cm tu..cma mesti lari ketakutan..
apai lak lg kuat usik cma smpai cma menjerit2..

dah laa..aku xsngup nk taip lg..
aku taip dgn linangan air mata..
adeh..mne la aku leh focus lme2..
pale aku da lalok..bdn aku da lesu..
aku xlrt nk dok lme2..
aku blah dlu..

~babai~

No comments:

Post a Comment