Saturday, March 7, 2009

#~king of my heart~#


this is king of my heart

his name is NADHAR and also known as APAI

cerita bermula pd 1 nov 2008..first dating kitorg..
hehehe...ms 2 aku tkt nk jmpe die..sampai 1 waktu tu..die wt magic..
tbe2 die sampai..adeh..kne la aku siap2..even time tu aku tgh xsihat..
almaklum laa..sakit org pompuan..

mle2 kenal cmne???hehehe..tu bia la rahsia kami..
hanya kami je yg tahu..bile aku jatuh cinta dgn die??
tah laa..aku pon xpasan bile..knp aku syg die??aku xde jawapan utk soklan tu..
ermm..perlu ke kite ske seseorang bersebab???pk la sendiri..

about him..he's nice..funny guy..very understand me..caring..good lover..responsible..more sensitive than me..cute like little lamb..hehehe..he's very interested with car..he's hobby..he's love talk..hang out n chit chat...he's dosen't eat vegetable..

well...die ade 2 'bini'..yg bgusnye die ni..g mne2 mesti dua2 'bini' die bwk..adil tuuu...'bini' first kete die..TY 7873..second is me..hehehe..>>jgn mara kanda<<
die ni akn wt ape je utk aku n kete die..die terlalu penyayang..
dlu kn aku bodo sgt sal kete..tp skrng..taw la sikit2..thanks kanda..u teach me a lots..

lastly..for my love...i hope we will together until we married..we got child..hope kita dpt tempuh rintangan yg ade..dinda syg kn kanda sgt..

No comments:

Post a Comment