Friday, March 20, 2009

~arghhhhhhhhhhhhh~

knp aku rs cmni..aku xsngup elang die..mgkin ni la balasan aku sbb aku terlalu ego..dlu aku xpnh tunduk smpai cmni pon kt laki..tp dgn die..knp aku rs cmni..aku rs diri aku kerdil sgt bile berdepan dgn die..hanya die yg leh wt aku down n wake..only him..tp slalunye aku ego sgt..aku ni jenis xnk kalah..aku jd cmni sbb ex aku dlu..aku berdendam dgn die sgt2..sbb slame sthun lebey aku dgn die aku slalu di caci..aku slalu dihina..die pijak maruah aku..lps tu aku krisis terok dgn die..ms tu aku start ego dgn laki..aku gado terok dgn die..ms gado tu aku xgive up..slagi aku xmenang dgn laki ni aku xkn senyap..slagi die xskit hti aku xkn puas..dlu mmg aku trime je sume caci maki die..tp bkn ms tu..ms aku gado dgn die..lps tu die kalah dgn aku..than aku xpk pjg aku tgal kn die..sthun lbey aku jd hamba die..

ms tu aku da knl da dgn sorg lelaki ni..nme die nadhar..ermm..pelik je nme die..org pgil die apai..he's nice..lembut..baik..aku selesa dgn die..ms aku berkawan dgn die tuu..dendam aku masih ade..ms aku kua dgn apai..ex aku msj aku..die maki2 aku..ms tu aku ade dgn apai..ermm..mmg aku nk meletop ms tuu..tp apai ckp jgn wt kecoh..so aku diam..pdhal ms tu aku da nk meletop dah...smpai je umh mmg aku tros mki2 ex aku tu..mmg aku da nekad yg aku xkn kalah dgn laki..smpai la die ngaku kalah dgn aku..puas hati aku dpt sakit kn hati laki...

tp skrg..aku rs aku xde ego lg dgn laki..pd laki yg aku syg..1 january 2009..aku jd milik die..milik nadhar..aku mmg amat syg kn die..hati aku da sepenuhnye utk die..da xde ruang da utk laki lain rampas tahta die sgbai raja hati aku..hati aku pnuh dgn kasih syg utk die..cinta aku utk die..aku kalah dgn die..aku jd lemah dgn die..prasaan cinta aku ni yg wt aku lemah dgn die..bile berdepan dgn die..hati aku ckp..yg aku xsngup utk hilang die..bile aku tenung mke die..aku rs air mate aku ni nk menitis..kdg2 bile aku tgk die tdo..aku xsngup kehilangan die dr diri aku..bile die sakit..aku runsing..bile die majok..aku risau..aku penin pale..aku ske bau die..npe pon aku xtaw..aku ske cium die..

arghhhh..knp mesti ade prasaan cmni..ni ke cinta yg sebenar????aku xmmpu utk kehilangan die dr diri aku..biel jauh dr die..mle la aku rs nk mara..sbb die xde dpn aku..adeh..ape aku ni..aku nk stp ms die ade dgn aku..aku ske bile time aku tdo..die usap rmbut aku..bile die pgngn tgn aku..aku dpt rs kasih syg die..bile die cium kt dahi aku..jntung aku bergedup kencang...aku xnk hilang die..owh hati..knp kau jd lemah cmni..knp cinta mesti cmni..knp cinta byk dugaan???aku rindu kn die..aku lemah sgt..aku perlu kn die..aku terlalu syg kn die..knp serabut sgt ni...dlm otak aku cme pk die je..

tiap kli sblm tdo..aku mesti teringt kenangan aku dgn die..byk sgt..kitorg g bercuti sme2..g jln sme2..aku rindu kn die..rindu sgt..aku syg kn die..aku xmmpu hilang die..aku nk die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku nk apai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku xnk org lain!!!!!!!!! knp aku jd cmni..aku buntu..aku ngaku bile aku mara aku lgsung xhormat die..xhargai die..tp skrg aku fhm ape tu cinta..ni la cnta sbnar..kanda time kasih sbb knda hadir dlm edup dnda..dnda taw knp knda wt sume ni..sbb knda syg kn dnda..dnda sedar knda...knda berhak wt sume ni pd dnda..dan..dnda layak utk trime sume ni..hati dnda masih lg tertulis nme knda..sebuah nme yg amat bermakne dlm edup dnda..sebuah nme yg pnuh erti kasih syg..

maafkn dnda andai dnda melukakn hti knda..dnda perlu kn sokongan knda dlm edup dnda..knda lah chy edup dnda..skrg dnda berada dlm gelap..dnda xnmpk spe2..hanya bayang wajah knda yg bermain dlm fikiran dnda..dinda keseorangan..knda,hanya air mate dgn byang wjah knda yg menemani tdo dnda..yg menemani fikiran dnda..hanya knda..hanya nadhar di hati dnda..andai ni pengakhiran kisah kite..xkan ade pgnti utk tmpat knda di hati dnda..dinda xkn benar kn org lain rampas tahta knda di hti dnda..hti dnda hnya utk knda..selamanya knda kekasih dnda..

No comments:

Post a Comment