Wednesday, March 18, 2009

buaya kt PD.

buaya ni di rakam secara xsengaja
kt perairan tanjung tuan...Port Dickson..
oleh salah seorang ahli pencinta alam malaysia.
kira2 dlm kul 10:30
pagi..panjang buaya ni 2.5 meter..
buaya ni dipercayai buaya air masin
atau lebih di kenali sebagai estuarine crocodylus prosus
muncul kira2 20 meter dr pantai..
20 meter tu jauh ke??aku failed nk pk sal jarak ni..
buaya ni muncul lme gak laa..30 minit..


adeh..aku dgn laki aku da la ske lepak kt PD..
mmg port kitorg slalu kt sne..
pas ni mmg aku xnk mndi lg kt PD..
aku nk dok tepi pntai je..hehehe..





1 comment:

  1. adeh.. mmg da lme la buaya kat tanjung tuan tuh..
    kanda mmg da tau da..:p

    kte g kat tmpt lain, ramai org. xde hal nyer..

    ekekekekekeke

    klau nk kne, kne gak..:p

    ReplyDelete