Tuesday, August 4, 2009

DARK_VEARN,CAP_AYAM,PUTERAUTARA


*dark_vearn*
seorg yg caring
loving person
ske nk cari awek
tp bile ade yg suka die lari
mengong kn
hahaha
suka bebel kt aku
lg2 bile die taw pointer aku jatuh
lg galak die nk bebel
lg2 bile time gath
pantang aku lmbt 1 minit da tpon aku bagai nk rak
suka buli aku
terok die ni
die gemar sekeh pale aku n kepit pale aku kt ketiak die
leh pgsan aku kne kepit lelama
klu die col aku bnda pertama yg die akn tny
"hah!!adik kat mne ni.."
lg 1 die ni mmg xkasi aku kua jln sorg2
confom die bebel n taw2 kang nmpk la mke die utk tmn aku
*cap_ayam*
die ni terlalu concern dgn aku
btol2 die jaga aku sebaik mgkin
die paling isau klu aku xmkn
sngup wt pe je asal kn aku mkn
seorg yg setia dgn cinta
sngup xtdo sbb nk tmn aku tgk wyng
caring person
terlalu workholic
suke sakat aku smpai aku nk ngis
tp nnt die pjuk lik
die ni macho mukan hancor yee
ade lesung pipit
tomey woo my bro ni
tp lme da aku xjmpe die sbb die terlalu bz dgn kje die
*puterautara*
seorg yg lembut
penuh dgn nasihat
slalu bg smngt bile aku down
mcm2 nasihat aku dpt dr die
die care kt aku
xske tgk aku ngis
tp kadg2 aku ngis gak
hahahaha~~
pndai pjuk aku
tenang kn aku bile aku ngamuk
ni pon setia dgn cinta hati die
baik...caring...
xske nk bebel kt aku
ni yg best ni
xcam dark ske bebel kt aku
die ni ske tido pas asar
bile die demam or sakit die akn cri rokok
die kata rokok tu ubat
mengong tol
~ni la serba sikit ttg bro2 aku kt selangor 1~
~dorg ni yg paling rpt dgn aku~
~aku syg kt dorg ni selain cinta hati ku~
~hahahaha~

1 comment:

  1. woiii.. ayam ajak pi P.D....
    ko deal ar ngan dia...
    sbb dia nk ko ade....
    pape roger aku

    ReplyDelete